پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3795
-
الف
+

دو فیلمی که راهی فجر 39 شدند

دو فیلم سینمایی «حرف آخر» و «آهو» فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند.

دو فیلم سینمایی «حرف آخر» و «آهو» فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی "هوشنگ گلمکانی" و تهیه‌کنندگی "جواد نوروبیگی" در مراحل پایانی تدوین است و راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

این فیلم سینمایی به‌ تازگی فرم حضور در سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و احتمالاً در این جشنواره رونمایی خواهد شد.

فیلم سینمایی «آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون؛ رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

خبرهای تازه از جشنواره فجر ۳۹

جزییات تازه از برگزاری جشنواره فجر

همچنین فیلم سینمایی «حرف آخر» به کارگردانی "ابراهیم شفیعی" و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

«حرف آخر» اولین فیلم بلند ابراهیم شفیعی در مقام کارگردانی است که فیلمنامه‌ای با نگاه اجتماعی دارد. نگارش این فیلم را هم شفیعی، برعهده داشته است.

سینا گنجوی تدوین، اکبر بلالی آهنگسازی و مهرداد براتی طراحی و ترکیب صدای این اثر را انجام داده‌اند.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، علی استادی، علی باقری، مونا کرمی، وندا جعفری و حسن نجاریان، محمدعلی تقوی، هیلا اکرامی، آذین احرامی، مریم کاظمی و سهیل محبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر